Erasmus+ KA229 “CREATING THE BASIS FOR COEXISTENCE, RESPECT AND COOPERATION” 5 LTTA“Ways to improve cohesion among school actors”

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΑΜΩΤΗΣ                                                                 Κεραμωτή  03.06.21

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ERASMUS+

Από την Κυριακή 23.05.21 έως και το Σάββατο 29.05.21 πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά η 5η και τελευταία κατά σειρά Learning Teaching Training Activity (LTTA), για το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ KA229,  “CREATING THE BASIS FOR COEXISTENCE, RESPECT AND COOPERATION”, με οικοδεσπότη  το  σχολείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης “Cenap Şahabettin” της Κωνσταντινούπολης,  με θέμα  “Ways to improve cohesion among school actors” και  με  συμμετέχουσες  χώρες την Τουρκία, Βουλγαρία, Ιταλία, Ρουμανία και Ελλάδα.

Στην συνάντηση πραγματοποιήθηκαν ενδιαφέρουσες διαδικτυακές εισηγήσεις και συζητήσεις με καταξιωμένους επιστήμονες και προσωπικοτήτες, οι οποίοι και αναφέρονται παρακάτω με την σειρά συμμετοχής τους:

Manuela Prajea (TeacherUSA)

Ρουμάνα Διδάκτωρ Μαθηματικών βραβευμένη με Χρυσό, Ασημένιο και Χάλκινο Μετάλλιο στις διεθνείς μαθηματικές ολυμπιάδες και με σημαντική συμβολή στην υποστήριξη μαθητών (επιδόσεις παιδιών στα μαθηματικά, στις εξετάσεις, σε διαγωνισμούς και στην δημιουργία επιτυχημένης  καριέρας). 

Aynur Bayazit (Teacher – Turkey)

Εκπαιδευτικός νηπιαγωγείου από την επαρχία Kırşehir της Κεντρικής Ανατολίας, η οποία συγκαταλέγεται στην κορυφαία λίστα 50 επιστημόνων για το Παγκόσμιο Βραβείο Δασκάλων του Ιδρύματος Varkey (συνεργασία με την UNESCO) και στην υπηρεσία εκπαίδευσης, επιστήμης και πολιτισμού των Ηνωμένων Εθνών.

Rania Lampou (Teacher – Greece)

Εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης   με πολύ μεγάλη επιτυχία συμμετοχής στο πρόγραμμα CERN (Ευρωπαϊκός Οργανισμός Πυρηνικών Ερευνών) για τη διδασκαλία της Σωματιδιακής Φυσικής στην Εκπαίδευση, και διεθνείς διακρίσεις για έγκυρα project (δεκαπέντε βραβεία).

Sugata Mitra (international expert India)

Ινδός επιστήμονας υπολογιστών και θεωρητικός εκπαιδευτικός. Ομότιμος καθηγητής στο Πανεπιστήμιο NIIT, Rajasthan, Ινδία. Γνωστός για το πείραμα «hole in the wall» το οποίο αναφέρεται ευρέως σε έργα γραμματισμού και εκπαίδευσης.

Radu Szekely

Ρουμάνος Υφυπουργός Παιδείας με εξειδίκευση στις μεθόδους αύξησης κινήτρων των μαθητών.

Anca Tirca (international educational consultant)

Ρουμάνα εκπαιδευτικός, διευθύντρια, εκπαιδεύτρια, συγγραφέας, εισηγήτρια σε συνέδρια, σύμβουλος και αρχηγός ομάδας σε σύνθετα έργα.

Carlo Mazzore

Ιταλός καθηγητής Τ.Π.Ε. και επιστήμης υπολογιστών με θητεία στο τεχνικό ινστιτούτο ITI «G.B.B. Lucarelli» (Μπενεβέντο νότιας Ιταλίας) και βραβευμένος με το «Παγκόσμιο Βραβείο Δασκάλων 2020», με επιλογή ανάμεσα σε 12.000 υποψηφιότητες και 140 χώρες απ όλο τον κόσμο.

Θα θέλαμε να συγχαρούμε και να ευχαριστήσουμε το  σχολείο υποδοχής για την στοχευμένη και επιτυχή υλοποίηση των δράσεων μέσα σε κλίμα σεβασμού, υποστήριξης και δημιουργικής συνεργασίας.